مهدی داودی

آرشیو برنامه ها،‌ تغییرات نسخه ها، تجربیات و ...

مهدی داودی

آرشیو برنامه ها،‌ تغییرات نسخه ها، تجربیات و ...

مهدی داودی
پیوندهای روزانه

اپلیکیشن تست کرونا

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

اولین نرم افزار من در اسم "گروه نرم افزاری سیور" منتشر شد. لازم به گفتن نیست که پس از یک یا دو ماه فراگیری جاوا و اندروید، تصمیم به انتشار اولین نرم افزارم گرفتم؛ که البته از روی سطح برنامه میتونستید متوجه این موضوع بشید. قالب اصلی برنامه متشکل از تب های متوالی بود که هر تازه واردی میتونه ضعف طراحی رابط کاربری اپلیکیشن خودشو پشت این تب ها قایم کنه! 

ایده ی برنامه به خاطر اوضاع بد شیوع کرونا به ذهنم رسید و خب، همونطور که انتظار میرفت اپلیکیشنی که با عجله و سواد کم نوشته بشه، با نقد های منفی زیادی روبرو میشه...

البته نقد های مثبتی هم دیدم !

اپ از دو تست بر خوردار بود که اولی درون نرم افزار بود و سطح بسیار پایینی داشت. تست دوم هم مستقیم به خارج اپ لینک میشد که معمولا این یه ضعف بزرگ و ناشیانه واسه اپلیکیشن هاست . 

تصاویری از محیط برنامه :

       

البته مشکلات زیاد دیگری هم داشت که تیم خوب کافه بازار تو نقدشون گفته بودن :


در برنامهٔ شما مواردی مشاهده کردیم که نیازمند توجه و کمک شماست، شرح این موارد در ادامه می‌آید. می‌توانید بسته به موارد مذکور با ما مکاتبه کنید یا نسخهٔ جدیدی از برنامه را برای رفع مشکلات از طریق پنل‌تان بارگذاری نمایید.

- طبق قانون‌گذاری جدید «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» لازم است تا هر برنامه مرتبط با "ویروس کرونا" نسبت به تهیه تأییدیه انطباق اقدام نماید. می‌توانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات لازم جهت اخذ این تأییدیه را مطالعه نمایید.  با توجه به حساسیت موضوع برنامه، می‌بایست موارد زیر به صورت کامل در درون و توضیحات برنامه ذکر شوند. --> لازم است اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه مطالب موجود در برنامه تنها جنبه آموزشی و افزایش آگاهی دارند و نباید به‌عنوان توصیه‌های پزشکی در نظر گرفته شوند، پیش از ورود به محیط برنامه به کاربر نشان داده شود و به تأیید ایشان برسد. --> لازم است منابع مطالب را در پایان همان مطلب، از منابع معتبر پزشکی و یا خبرگزاری‌های رسمی با لینک فعال (hyperlink) به مطلب مربوطه قرار داده شوند. --> اکثر قسمت‌های برنامه به خارج از برنامه لینک می‌شوند، برنامه‎هایی که تنها نمایش‌دهندهٔ یک وب‌سایت، چند صفحهٔ وبی یا مجموعه‌ای از لینک یا محتوای ناقص هستند، در کافه‌بازار قابل انتشار نیستند. لذا این مورد را بررسی و رفع نمایید.

با احترام،

بازار


به هر دلیلی از آپدیت این برنامه منصرف شدم و برنامه جدیدی در نظر دارم . شاید اگه بازار قبول میکرد بهتر می شد ولی خب تنها مارکت مطرح که برنامه رو تو اون وضعیت بحرانی پذیرفت مارکت خوب مایکت بود.

 میتونید این اپ رو از Myket دانلود بکنید.

 ممنون از وقتی که گذاشتید.

لایه جدید...
لایه جدید...
لایه جدید...
لایه جدید...
  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • Mahdi Davoodi

Apps

Experience

Severe Apps